شروع برنامه های آموزشی در شرکت سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس در سال 1404
شرکت سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس برنامه های آموزشی خود را در سال 1404 را با برگزاری دوره آموزشی آئین نگارش مکاتبات اداری آغاز کرد.
در همین راستا، جلسه اول این دوره مورخ ششم خرداد 1404 در محل سالن جلسات دفتر مرکزی شرکت سرمایه گذاری آتیه اندیشان مس با حضور جمعی از مدیران و کارکنان این شرکت و شرکت های تابعه برگزار شد. این دورهء آموزشی در 8 جلسه سه ساعته برگزار و مقرر است به اصول نامه نگاری، تنظیم صورتجلسه، شیوه نگارش و… پرداخته شود.
