دیدار و گفتگو مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران با مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
دکتر محمودی گودرزی از متولیان این صندوق، بابت حرکت به سمت استقرار یک نظام حکمرانی درست و مبتنی بر استانداردهای بازار سرمایه تشکر کرد.
مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار تهران در دیدار با مدیرعامل موسسه صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران:
“اقدامات ۱۸ ماه گذشته صندوق بازنشستگی شرکت مس، آغازگر تحولات مثبت و ساختارمند در شرکتهای تابعه بوده است.”